About Me

My photo
yes..thats it..my name is atiqah..nme glamor: Que..Que buat blog ni juz for fun,so,depends kt korg nk follow ke x k,Que x pakse..anyway,Que bkn seorg yg lawa ke,cun ke,i juz an ordinary gurl..tp,impian Que,wannabe extraordinary person..really,Que nk jd pndai,lawa,hot n so on..tp impian tu susah kot nk cpai..haha..mmg rmai org yg anti Que,hmm,yela,dorg x knal pun Que..tgk rpe je,then judge mcm tu je..i love my friends as i love my bf..tp Que nk wat cmne kn?da dorg bnci..haish..anyway,jom kwn dgn Que!!!Que lyan everyone tau,juz bkn yg pervert!!haha..i love you!! mmuahx!!

Tuesday, July 19

buah hati aku dulu hingga kini~~

itu lah dye jejaka macho~~



                name dye,muhammad afiq hasif b abdul rahman..age,18 tahun ni..cre kitorg meet mmg agk special
 smpai boleh dicritekn dkt cucu cicit aku law pnjg umo..okay,tarikh pertemuan (aku yg jmpe dye dlu),16 mei 
2010,tpat pd hari sambutan guru2..wktu tu,dye mendendangkn lgu "UMMI"..well,yg laen grup2 tu mmg aku 
da x nmpak da,n aku x tau pun kt sbela2 dye ade org..HAHA..wktu aku terpndang dye tu,rama2 berebut 
rebut msuk prut aku..lam base omputih,getting butterflies in my stomach..then aku simpan perasaan aku kt 
dye hmpir one year...ape gnenye facebuk?yes,melalui fb aku mle syg menyayangi dgn dye..ye,mmg gle susah 
dpt (almaklumlah,dye  x pna kpel lg wktu tu)..aku menunjukkn keikhlasan aku dgn berbgai bgai cre,at the 
end,kitorg saling mncntai akhirnye pd 23 mac 2011..declare,28 april......
  • dye sgt la suke pkai topi,topi fevret dye yg aku gelar topi pakcik2 pegi maen golf..(gmbar d atas) haha..
  • tp dye da tuka hairstyle bru..mmg gle encem la..yeah!!


No comments:

Post a Comment